Tuesday, June 07, 2005

Fscked. Sprained my hand. Can't type properly...

This post is pathetically short and now that my hand is a little better, I'm going to flesh this one out.

现在已经凌晨1点了。这种夜晚就是会使人怀念。

一生中最可惜的就是和以前经常有交往的朋友,因为越来越忙,而失去联络。希望有一天我能再次跟已经和我失去联络的朋友见个面。更希望的是能和我现在的好友保持联络,不要让他们成为我的后悔。

因为我出国留学,我在祖国的朋友不算多。可是,他们就是我的结拜兄弟。不管我有喜有难,我知道"they got my back", 一定会支持我的。这样我就说声“谢谢”。

而在这里的好友们,我发誓一定会尽力和你们保持联络的!绝不会让我们大学毕业之后渐渐失去联络。因为好友一定要珍惜。除了亲戚之外,就是朋友了。

My apologies if you can't understand the above, but I felt that it would be best if I tried to convey my feelings in chinese.

Another interesting note, Ah Seng never never uses the UPPERCASE. Wonder why?

No comments: